Pivo Peroni Nastro Azzuro - bure 30l (povratna ambalaža)

Pivo Peroni Nastro Azzuro - bure 30l (povratna ambalaža)

Šifra:EL041
Zemlja porekla: Italija
Stilovi / Vrsta: Svetlo pivo lageri
Ambalaža: Flaša
Alkohol: 5.1%
Sadržaj: 30l
Proizvođač: Pivara Birra Peroni
Sastojci:

Hmelj i slad

 

 

BURE MOGU PORUČITI SAMO PRAVNA LICA KOJA IMAJU SKLOPLJEN UGOVOR SA CALIX-OM!

 

Cena po komadu Komad:
8.960,00 RSD
sa uključenim PDV-om
Trenutno rasprodat proizvod

Italijanski stil u boci. Peroni Nastro Azzuro proizvodi se u Italiji od 1963. godine i najveći i najbrži rastući italijanski brend piva u izvozu. Kombinuje jasan, osvežavajući ukus sa neuporedivom elegancijom italijanskog stila. Sa ovim modernim ukusom, Peroni Nastro Azzuro savršeno se slaže sa dobrom hranom. To nije samo pivo vrhunskog kvaliteta, to je trendovski brend - nova dizajnerska etiketa iz Italije!

 

Stil: Pils Svetlo Pivo - Lager
Gorčina: 24 IBU
Izgled: Svetlo zlatno-žute boje
Miris: Svež, aromatičan sa suptilnom aromom citrusa
Ukus: Lagan i čist poput pilsner piva, oštar i osvežavajući sa nežnom ravnotežom gorčine i citrusa i začinskim aromatičnim notama.

 

 

PIVARA BIRRA PERONI

Francesco Peroni osnovao je svoju prvu pivaru u Vigevanu u provinciji Pavia 1846. godine. Zvala se Birra Peroni i nosi ime svog osnivača sve do danas. Kvalitet sastojaka i regija u kojoj se nalazi pivara pomogli su Francescu da stvori prepoznatljivo, lagano pivo srednje jačine koje je vremenom postalo veoma popularno. Druga pivara u Rimu izgrađena je 1864. godine, koja je osam godina kasnije takođe postala sedište kompanije. Tokom narednih 70 godina kompanija se razvila u jednu od najvećih pivara u Italiji. Kako su se ljudi selili iz malog mesta u veliki grad, broj stanovnika u velikim gradovima je rastao, pa je tako i konzumiranje piva bilo sve veće. Bio je to Peronijev procvat. Kompanija je takođe imala koristi od ekonomskog uspona nakon Drugog svetskog rata. Porodica Peroni 1963. godine stvorila je pivo koje oličava italijansku tradiciju. Pet godina kasnije, Peroni je započeo nekoliko reklamnih kampanja (mornari koji odaju počast moru i svetu jedrenja), što je pozitivno uticalo na uspeh kompanije. Peroni je postajao najuspešnija i najpoznatija pivara u Italiji.